onsdag 19 juni 2013

5 dagar kvar.

Hoppsan, 6 dagar kom och gick! Någon som trodde att bebis var på gång när uppdatering uteblev? ;)
Nej jag hade en väldigt lugn dag igår. Hade lite ont i huvudet så förmiddagen spenderades på soffan och eftermiddagen ute i solstolen. Man blir trött av att göra ingenting men samtidigt har jag inte lust att ta tag i något...

Fick hem mitt första "lyx"-köp igår. En babyprodukt utöver "måstena" som jag inte kunde motstå. Har köpt en Cocoonababy! Är en medicinskt framtagen madrass som ska vara helt fantastisk (googla om ni vill veta mer). 
Jag har letat efter begagnad på blocket i flera månader då de är i dyraste laget som nya, men de är svåra att få tag på! I slutet på förra veckan insåg jag att om jag skulle ha en madrass hemma när bebis kom så var det dags att beställa. Så det fick bli en ny i alla fall... Ska bli spännande att se om den funkar så bra som alla säger att den gör..!

1 kommentar:

Erik B sa...

Hej, har ni hunnit testa Cocoonababy, eller blev barnet missnöjt så fort ni skulle lägga det på Cocoonababy? (Det händer oss - och en missnöjd bebis blir för oss definitivt inte nöjd i Cocoonababy)
Kan det vara så att det tar ett antal försök innan det fungerar?