söndag 24 april 2016

Helgen.

Då var ännu en helg förbi. 

I lördags skulle jag och Emmy egentligen åkt till Kristianstad på mammaträff, men det blev för många avhopp så vi bestämde att ses någon annan gång istället. Blev en förmiddag ute i det fina vädret istället. Emmy ville cykla så vi tog en runda - som sen slutade med att jag släpade hem cykeln som ständigt slog mig på benet, medan Emmy hade ett meltdown vid sidan om... Mysigt värre ;)
På eftermiddagen träffade jag ett härligt syskonpar i vitsipps-skogen för en fotografering. Härligt att vara igång igen! 
Sen spenderades kvällen hos mamma och Tommy som skämde bort mig och Emmy medan Stefan var på fest :)

Idag har jag och mamma varit på Väla. Jag skulle få välja ut en födelsedagspresent och kom minsann hem med en riktigt fin vårjacka! Tack mamma ❤️
Sen försvann eftermiddagen i en blandning av bildredigering, lekplatsbesök och tvättande. Kvällen fick sen avslutas med en lång promenad då det varit ont om sådana denna veckan.



Inga kommentarer: